PROJECTES

> Projectes Erasmus+:

  • The New Educations i Promoting Transversal Skills. Coordinat per Asociata EDULIFE (Romania)
  • PARSOL. Participation of Refugees into Social Life. Coordinat per USED (Turquia) www.parsol.eu
  • Aladdin and the Intergenerational Lamp. Coordinat per Elan Interculturel. (França) www.aladdinproject.eu
  • Love Power of Nature. Coordinat per YASAD (Turquia) www.lpn-project.eu

Curs Grundvig:

Development of Participative Democracy and Active Citizenship. (Barcelona) http://sites.google.com/site/participativedemocracy

Mobilitat Sèniors:

Development of the Local Society through exchange of experiences between a group of elderly people. (Varde community. Dinamarca) http://sites.google.com/site/developmentlocalsociety

Projectes Locals:

Recerca sobre necessitats i estratègies formatives per a més grans de 45. Aquest projecte va estar finançat per FORCEM i el FSE.

> El projecte REINS: Curs de formació ocupacional per persones aturades en Internet i Tele-treball promogut pel Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya i el FSE.
> El programa“Trenca”, adreçat a joves entre 15 i 20 anys en risc d’exclusió social. El projecte proporcionava orientació social i laboral. Finançat per la Diputació de Barcelona.
> Hem desenvolupat, per encàrrec de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat un informe sobre la situació dels joves: Joves a Cornellà. Informe sobre els joves entre 12 i 16 anys.
> El projecte de recerca: L’interculturalitat a Escoltes Catalans. Finançat per la Fundació Jaume Bofill (Barcelona)
> DEMÀ és responsable de la coordinació del Punt de Voluntariat de Cornellà en conveni amb l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat. www.facebook.com/punt.voluntariatsolidaritat
>
Projectes Socrates-Grundtvig Multilateral
> Mobility 55 (Lunària, Itàlia) www.lunaria.org
> Citoyens d’Europe: Formation des cadres des organisations d’Education Permanente (ACCS, Belgium) www.citoyens-europe.org
> NOVAFORM: Une nouvelle approche de l’ingenierie en Formation (CAFOC. França) www.isoc.siu.no/isocii.nsf/projectlist/101198
> CHAGAL. Curriculum Guidelines for access programmes into higher education for underrepresented adult learners (Wiener Universitäten. Àustria) www.vwu.at/chagal/index.php
> Community Centres promoting Sustainable Living (University of Malta. Malta) www.maltaforum.org/Com_Cen/Com_Cen.htm
> IPLD. Inclusive Practices for Learners with Disabilities (CKU. Polònia) www.ipld.cku.sopot.pl/index.html

Strengthening Participative Democracy through Collaborative Learning. Fritid & Samfund. Dinamarca) http://www.learnship.eu

GINCO. Grundtvig International Network of Course Organisers. (Alden Biesen. Bèlgica) http://www.ginconet.eu

>
Projectes Socrates-Grundtvig Partnership
> Immigrant Language LearningEnsenyament d’idiomes a immigrants– (Signum Sprachenschulen, Alemanya) www.signumschulen.de
> Adult Education – Key to development in our RegionsL’educació d’adults, clau del desenvolupament regional– ( Soros Educational Center. Romania) www.sec.ro
> Learning for New OportunitiesAprenentatge per Noves Oportunitats(Menningar-or fraedslusambannd althydu. Islàndia). www.learninglinks.co.uk/view/menu.do?id=33
> “16+(CESI. Bulgària) http://16plus.sofianet.net
> Advocates of the people with disabilitiesSuport per les persones amb disminucions– (EuroEd. Romania). http://grundtvig.euproject.net/go.cfm?GroupId=381
> COMEDU-EU (Arbeit und Leben. Alemanya) www.hamburg.arbeitundleben.de/html/projekte/comedueu.php

Learning Parents. (Sehit Selçut Gökdag Okulu. Turquia) http://www.learnigparents.info

WISE. Working through Intergenerational Senior Empowerment. (Elan Interculturel. França) http://wiseproject.weebly.com

European History through Castles. (LUR Eslovènia) http://www.facebook.com/Grundtvigpartnership

 

>
Projectes Leonardo da Vinci
> ADULT GUIDANCE FOR EDUCATION: Training for trainers (Tallinn Pedagogical University, Estònia) www.tlu.ee/agett
> Hem participat el diversos projectes Leonardo da Vinci de mobilitat incloent cursos d’espanyol i de català pels participants: “Marco Polo” (Euroform RFS, Italia); “Nepetinus” (Ajuntament d’Amantea, Itàlia); “ETIB” (Institut P. Boselli, Savona, Itàlia); “Diversamente abili” (Eta-beta. Torí. Itàlia); “Mercurio 2000” (Formazione 80. Torí. Itàlia) “Fundaçao da Juventude” (Lisboa, Portugal); “Free Moves” (Arbeit und Leben. Hamburg. Alemanya),  “Fit for European Care” and “Mobility Office for Students in Care”, (AWO Alemanya), etc

VALIDATION OF KNOWLEGDE, SKILLS AND COMPETENCES ADQUIRED…(ABU. Alemanya) http://sites.google.com/site/validationoflearning

>
Altres projectes europeus
> El projecte: ZAIRA Project Unió Europea, DG d’Ocupació i Afers Socials. (Nuova Ricerca Agenzia RES. Itàlia) www.zairaproject.net
> Hem col·laborat en la fase de recerca del projecte BON VEÏNATGE coordinat per l’Ajuntament de Barcelona per un projecte europeu. www.bcn.es/serveissocials/bonveinatge
> XarxaEduGrant, xarxa local de la xarxa europea PEFETE (European network for senior citizens’ education) www.acefir.org/index.html
PEFETE: http://developers.php5.cz/pefete/index.php?section=4&article=13D Project. ENEA program. (Ajuntament de Tessalònica. Grècia) http://www.deekme.gr/3d/action_en.html

Parents go to Work, Children go to School (Yenikoy Educational Association i Tokageder. Turquia) http://www.kyed-abproje.org

Networking Europe. (Tokageder. Turquia) http://www.networking-eu.net

Creative Teachers training for Suport of Cultural and Social Inclusion of Roma Children at School. (NIOSKO. Bulgària) http://www.crate2teach.eu